rookkanalen terugsturen

Bestellen | Betalen | Verzenden | Retourneren | Garantie | Contact

Retourneren 

Kachelpijpen ruilen of terugsturen U mag de produkten tot 14 dagen na levering retourneren. 

Vervolgens storten wij het aankoopbedrag terug. 

 

WELKE ARTIKELEN KAN IK RETOURNEREN?

    U kunt een artikel alleen retourneren als:
  • het artikel compleet is; en
  • in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en originele verpakking.
    Producten die speciaal  op maat of op kleur zijn gemaakt, zoals flexibele inox buizen en geverfde onderdelen, vallen hierbuiten.
    Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat u het artikel op een op andere wijze heeft gebruikt dan u in een winkel zou doen, mogen wij u aansprakelijk stellen.

 HOE STUUR IK EEN ARTIKEL RETOUR EN WAT ZIJN DE KOSTEN?

      Verpak de te retourneren artikelen in de originele verzenddoos of een andere stevige verpakking en sluit de ingevulde retourbon bij. Terugzenden van een pakket gaat het makkelijkst via Bpost. In geval van een pallet zending kunt u zelf een transporteur zoeken. U kunt ons ook bellen om hierbij te helpen, maar dat is niet verplicht. In ieder geval helpen wij u graag daarbij.  De kosten voor de retourzending binnen België zijn voor uw rekening.  
      Op de retourzending aub de 

Retourbon

     plakken.

WANNEER EN HOE BETAALT UWROOKKANLEN.BE DE GERETOURNEERDE ARTIKELEN TERUG?

          uwRookkanalen.be betaalt uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft  aangegeven van de aankoop af te zien, het aankoopbedrag van de betreffende artikelen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is gedaan. 
          Wanneer uwRookkanalen.be de artikelen nog niet heeft ontvangen binnen voornoemde termijn, betalen we het aankoopbedrag terug op het moment dat de artikelen door ons zijn ontvangen; of op het moment dat u aantoont dat de artikelen terug zijn gezonden als dat moment eerder is.  
          Wanneer een bestelling met korting gedeeltelijk wordt geretourneerd en het restant van de bestelling voldoet niet meer aan de actievoorwaarden, dan verrekenen we de teveel verleende korting met de retourbetaling. 
          Wanneer u de gehele bestelling retourneert, betaalt uwRookkanalen.be het aankoopbedrag van de gehele bestelling terug, inclusief de betaalde verzendkosten naar u toe. 

WAT TE DOEN BIJ EEN KLACHT OVER EEN BESTELLING?

    U mag van ons een goed product verwachten. Wanneer wij per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar aan de klantenservice per telefoon; of email zodat wij de klacht zo goed mogelijk kunnen behandelen - maar dat is niet verplicht. We sturen zo snel mogelijke een vervangend product.  Of u kunt het product gewoon terugsturen op de hierboven beschreven manieren.

WAT ZIJN DE VOORWAARDEN OM TE ANNULEREN?

      U heeft  het recht om zonder reden en binnen 14 dagen na de dag waarop u alle artikelen uit uw bestelling heeft ontvangen, van de aankoop van een of meerdere artikelen af te zien (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen  zoals u ook in een winkel doet. 
        Wanneer u van een aankoop af wilt zien, dien u dit binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de gehele bestelling aan Kachelconcurrent laten weten. Het heeft onze voorkeur als u  hiervoor de bijgeleverde retourbon gebruikt en deze samen met de niet-gewenste artikelen binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de gehele bestelling aan ons retourneert.  Omdat veel bestellingen per pallet worden geleverd is het handig om even contact met ons op te nemen; maar dat is niet verplicht.
        U kunt ook op iedere andere wijze binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de gehele bestelling aan uwRookkanalen.be laten weten van de aankoop af te zien (bijvoorbeeld per post of e-mail). Hiervoor kunt u gebruikmaken van 

het modelformulier voor herroeping

         , maar dit is niet verplicht. U dient dan de niet-gewenste artikelen binnen 14 dagen nadat u van de aankoop hebt afgezien, aan uwRookkanalen te retourneren. Stuur de ingevulde retourbon mee zodat wij alle gegevens hebben om uw retour zo snel mogelijk te verwerken. 
        Via de webshop kan je artikelen alleen retourneren, niet ruilen. U kunt natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen als u een ander artikel wenst te ontvangen.  

Beoordeel deze pagina

  • Als u wilt dat we contact met u opnemen kunt u een naam en e-mailadres invullen